ElektroUnion har en medlemsbase på over 450 elektrikerbedrifter over hele landet. Nå satser de på flere medlemmer, og enda flere oppdrag!
For å få størst mulig positiv oppmerksomhet, primært blant privat- og næringskunder, besluttet vi å gi logo og profil et løft. Dette tar vi også ut på deres nye nettsider www.elektrounion.no. Imaker har også hatt gleden av å utvikle alle de digitale og unike verktøyene som ElektroUnions medlemmer benytter i sitt daglige virke.
Sammen med
Tenk Byrå kombinerer vi teknologi med godt design og kreativitet. Godt samarbeid om disse tjenestene forbedrer ikke bare brukeropplevelsen, men adresserer også spesifikke behov i markedet. Synergien åpner opp for nye muligheter for engasjement, personlig tilpasning, effektive arbeidsprosesser med mer. For sluttkundene resulterer dette i mer relevante, interessante, og brukervennlige løsninger som oppfyller deres forventninger og behov.
Daglig leder i Elektro Union, Morten Ruud, er svært fornøyd med jobben som er gjort, optimistisk og samtidig spent på veien videre. –Vi har nå lagt et solid grunnlag for vår videre utvikling – med en en rekke verktøy og fasiliteter på plass. På dette grunnlaget skal vi utvikle Elektro Union og medlemmenes aktiviteter videre rundt den spennende utviklingen el-bransjen er i, forteller Ruud.